Saturday 16 September 2017

Hl Lh Forex Fabrik


HH HL LH LL indikator för MT4.He Guys and Girls, jag har fisherexit indikator för scalping Jag kan lägga den på fxpro MT4 demo plattformen och det visar där men jag kan inte få det att fungera på min ICMarkets MT4 live plattform Det visar i indikatorlådan men det gör inte något jag har jämfört med alla inställningar, jag har en TPO-indikator för MT4 som jag bifogar men jag kan inte se ut att konfigurera den på rätt sätt som det verkar som att initialbalansintervallet visat sig vara felaktigt, vilket får mig att undra om det finns en annan indikator tillgänglig som fungerar med nuvarande MT4-programvara tack för alla råd. Han har en fråga om anpassad indikator på mobilen MT4 Är det möjligt att ladda upp anpassad indikator till mobilen MT4 såg jag flera mäklare som erbjuder mobilen MT4 för antingen iPhone iPad eller Android Låt oss säga att jag kommer att ha iPad och ladda ner en av de här programmen kommer jag att kunna. Det finns en mycket kraftfull indikator som heter Dragon på internet. Jag skulle vilja ägna mitt liv till mastering Denna indikator Men jag kan inte få det att fungera i MT4 Kan någon hjälpa mig med det här. Hmm till dig, vilken av MT4-indikatorn tror du är bäst? Kom ihåg att det finns trend Oscillatorer, volymer och Bill Williams-indikatorer. Berätta för oss vilken på dig tycker är det bästa För mig tror jag att Flytta genomsnittet är det bästa Det är enkelt att använda. Vi vet alla att nästan alla valutahandlare använder sig av en typ av indikator eller den andra för analys för mig, min valindikator om det kan Kallas en är fibonanci jag använder också svängpunkt men det här är inte en standard mt4 indikator jag inkluderar också stoch och MACD på mitt diagram men det är mer till. Hi, kan någon hjälpa mig att konvertera given mt5 indikator till indikator används för att ändra bakgrund av MT4 med anpassad om någon har liknande indikator som kan användas för mt4 kan dela tack. Hos Trading Strategies nekar jag att nämna någon att tro att det här är en enkel karriär och att med bara 5 minuter per dag kan du göra en förmögenhet. , Med hjälp och vägledning av mys Lf och andra handlare på denna sida kan du utveckla dig själv till en mycket framgångsrik näringsidkare. Det är mitt uppdrag att ge dig information och handelsstrategier och mental förmåga du behöver göra bättre, välinformerade handelsbeslut som maximerar din affärspotential. Trots att jag är partisk, är webbplatsen utmärkt. Jag är säker på att du hittar många ädelstenar både på huvudsidan och genom forumet. Om du tycker att det inte är för dig så uppskattar jag det också, eftersom du behöver hitta en strategi som S för dig bekvämt. Du hittar förhoppningsvis en utmärkt resurs för din lärande och handelsutbildning, och det som jag anser är viktigast av allt är att en sådan liten avgiftsbevis håller platsen klar av de förstörare som verkar förstöra de flesta gratis webbplatser och forum. Jag försöker ge en bra säker miljö för handlare och jag önskar verkligen att du hittar det du söker här. Forex Trading Tools - by CJA. Welcome to - CJA Trading Tools - Ett urval av unika MT4 Custom Softwa Alla dessa CJA Custom MT4-indikatorer har utformats och skapats med Forex Trader i åtanke. Du kommer att upptäcka att dessa verktyg kommer att visa sig vara ovärderliga för både nybörjare och erfarna handlare, inte bara är de ett verktyg men har också presenteras med grafik som vänder sig till ögat och som kan göra handelsbeslut lättare att bestämma. Ta dig tid att kolla igenom den här webbplatsen och överväga vilka CJA Trading Tools har att erbjuda. NOTERA Den här webbplatsen ska fungera med alla vanliga webbläsare Vänligen Maila mig om din webbläsare inte fungerar korrekt med den här webbplatsen genom att använda kontakten CJA-länken nedan eller at. MT4-programvaran till BUY. Signal Bars Executive nmc. Reversal-ljus nmc. mtf nedräkning v1 2.HI Låg ljus nmc. RSI Multi Period nmc. Dynamic Trend nmc. Daily Dynamic Trend nmc. MTF Dynamic Trend nmc. Quad RSI-ljus nmc. Assorted Trading Tools GRATIS MT4-programvara. Dolly Graphics v18.MACD-ljus nmc. Price Display nmc. VisualTrend HMA nmc. Session HiLo v5 nmc. DD rem Ove TP SL nmc. DD väntar Straddle nmc. DropPrice script nmc. The historia av Signalbar Indikatorer Signal Bars Executive är den ultimata Signal Bars Indikator utvecklad av CJA över 5 år sedan den GRATIS versionen av denna indikator har gått runt om i världen och är För närvarande används av många Traders Om du ser någon som försöker sälja några Signal Bars-indikatorer på eBay eller någon Forex-webbplats, informera mig mig om att de bryter mot mina immateriella rättigheter och det är inte deras att sälja, CJA är skaparen och CJA Trading Tools Endast officiell plats där du kan köpa de äkta Signal Bars-indikatorerna Signalstängerna har många nya funktioner, möjligheten att visa MULTI CURRENCY på samma diagram, ett inbyggt ALERT SYSTEM, användaren kan välja mellan 1 till 7 TimeFrames för att visa och Antalet dagar som dagliga medelvärden kan justeras Titta på skärmdumpen på sidan BUY Indicators för att se många av de visningsalternativ som kan skapas för att passa alla handelsinställningar. Nyheter och uppdateringar S CJA uppdaterar indikatorerna regelbundet för att förbättra prestanda och göra indikatorerna lättare att använda och signalerna om det är lättare att förstå och därför tillämpa på din handel. Alla näringsidkare som redan har köpt dessa MT4-indikatorer behöver bara kontakta CJA Och de kommer att uppdateras för GRATIS Om du är CJA-kund rekommenderas att du regelbundet kontrollerar den här webbplatsen för att se om några nya uppdateringar är avialabla för din indikator s På grund av hur lång tid och antalet CJA-kunder detta är är det enda sättet att uppdatera indikatorerna, eftersom många kunder nu har olika kontouppgifter från vad de hade vid inköpet. VIKTIGA NYHETER 01 11 2015 MetaQuotes tycks ha löst de flesta problemen med den nya MT4 och förhoppningsvis är den nu stabil nog fortsätta kodning och uppdatering av indikatorer, expertrådgivare och skript OBS till kunder En liten avgift kan gälla för att konvertera den gamla MT4-mjukvaran till den nya MT4-koden 23 12 2014 MT4 bygga 765 och det verkar vara ganska stabilt det finns fortfarande vissa programmeringshuvudvärk men för handel verkar det vara okej jag kommer inte att bli alltför upphetsad än 02 03 2015 MT4 build 777 och det första intrycket på Forex forumen verkar det vara relativt stabil som bygga 765 men samma grundläggande fel finns fortfarande Så snart jag kan ladda ner och testa det, kommer jag att bedöma byggnad 777 och baserat på vad jag hittar bestämmer jag om att uppdatera mina indikatorer och göra tillgängliga de nya klickhandelsverktygen 15 06 2015 MT4 build 830 och hittills hittills verkar det vara relativt stabilt så kommer det att övervaka situationen medan jag är på semester och släppa nya handverktyg när det kommer till basen mitt i juli 05 09 2015 MT4 bygg 840 och ovanför tyvärr saker har inte förbättrats, om något finns det fler problem, det stora problemet är överdriven cpu och minnesanvändning som kan leda till att MT4-plattformen låser eller fryser. MetaQuotes har just släppt en annan BETA MT4 build 865 en d det verkar väldigt lite har fixats 01 11 2015 MT4 har släppt bygger MT4 build 890 och över i 900 s och äntligen verkar plattformen fungera som den borde, cpu-användningen verkar fortfarande vara ett problem jag kommer att ha en annan titt på att släppa ut mina verktyg för enkelhanteringshandel under de närmaste veckorna som det verkar att MT4-plattformen nu kan vara tillräckligt stabil 10 06 2016 MT4 har släppt byggnader r MT4 build 970 971 Det verkar som ett par ändringar har gjorts för att koda prioritet för knappar Och rektangel etikettkod och standard buffertfärgade ljus för anpassade indikatorer men cpu-användningen verkar fortfarande vara ett problem 20 12 2016 MT4 har släppt bygg r MT4 build 1031 Det verkar inte finnas några problem med den här byggnaden De senaste programuppdateringarna november 2012 Uppdateringar till Quad RSI - 4Period RSI - Reversal Candles - HiLo-lampor och Signalstavar verkställande 08 01 2013 mtf countdown v1 2 EA-skript läggas till KÖP Indikatorer sidan 15 01 2013 Dynamic Trend MultiCurrency MTF läggs till Dynamic in Dicatorns räckvidd 27 02 2013 Diverse handelsverktyg - Fibo Custom - Skärmdumpskript - HiLo eller Stäng MTF-stödmotstånd - AlertLine v1 1 - Stångdiagramindikator 15 05 2013 CJA har tagit bort handelshandelsverktyget Click Trader som den senaste MT4-plattformen bygg 500serien Har nu en del av möjligheten att göra funktionerna i Click Trader CJA kommer att övervaka MT4 för de närmaste några byggnaderna 500 och för att se om det är värt att uppdatera Click trader 23 08 2013 Quad RSI-ljus uppgraderade för att visa flera Signalboxar på diagrammet Och diagramljuset är nu MTF för att ge en bättre handelsöversikt 23 08 2013 Reversal Candles v11 har uppdaterats med MTF Candles och Murrey Math Multi TF har fått en etikettuppgradering för att visa grundläggande till detaljerade linjelabel 08 07 2014 CJA är inte beredd att sälja eller uppdatera befintlig programvara tills MT4 blir stabilare 23 12 2014 De senaste MT4-uppdateringarna har för vissa obskyra skäl ändrat positionskoden för objektknappar som direkt påverkar den nya Quick Scalper v5a som jag håller på att släppa, jag har korrigerat koden men jag ska vänta och se vad nästa uppdatering ger som det kan förändras igen innan de släpper ut nya handelsverktyg 02 03 2015 Bygg 777 Jag har inte laddat ner eller testat denna MT4 bygger dock baserat på resultat från Forex-forumen hittills verkar väldigt lite ha ändrats och samma grundläggande fel uppstår fortfarande och har inte fastställts 11 06 2015 Build 830 Det har funnits några förbättringar, men lite verkar ha ändrats och Några av samma grundläggande fel uppstår fortfarande 11 06 2015 Bygg 890 - 900 plus Slutligen verkar MetaQuotes vara att få sina handlingar tillsammans och vi kan faktiskt ha en stabil handelsplattform 10 06 2016 Build 970 - 971 Quad RSI ljus och återvändande ljuskod uppdaterad för att tillåta den senaste MT4 bygger gratis nedladdningar CJA har lagt upp ett urval av gratis nedladdningar för dig att använda gratis, kolla denna sida ofta som CJA kommer att uppdatera och lägga till valet på en vanlig Grund Om du har några problem med dessa indikatorer eller idéer för att förbättra dem, var god kontakta CJA på eller klicka på Contact CJA-länken 27 03 2012 Uppdateringar till MACD-ljus v4 och session HiLo v4 06 01 2013 Uppdateringar till några av de GRATIS indikatorerna Har omkodats för att fungera med 4 och 5-siffriga plattformar 05 03 2013 Ett urval av fem gratis skript som hjälper till med att placera och ändra affärer 17 03 2013 Dolly Graphics v13 uppdaterad på grund av att KÖP STOP-1 TP och SL-värden reverserades 06 07 2013 VisualTrend v4 uppdaterad med ljus höga låga data - och tidsramar plus extra färgingångar 20 10 2013 VisualTrend HMA har alla funktioner i tidigare VisualTrend v4 och kan nu även visa Heiken Ashi-ljus eller Standard MT4-ljus 08 07 2014 CJA har inte lagt upp uppdateringar för de fria nedladdningarna med den nya 600 bygga MT4 och får inte posta uppdateringar förrän MT4 blir stabilare 14 07 2014 Dolly Graphics v15 har uppgraderats för att köras på den nya MT4, den har sammanställts på bygg 646 om du har Ve några problem vänligen kontakta CJA 14 08 2014 Dolly Graphics v16 testas för närvarande, skärmbilder på GRATIS INDIKATORER sida 23 08 2014 Dolly Graphics v15 har koduppdateringar som vissa handlare hade problem med indikatorn att radera diagrammet, det var en array Utomhusproblem - Dolly Graphics v16 går igenom de sista stadierna för testning och finjustering, förvänta sig att det släpps någon gång nästa vecka 23 08 2014 Dolly Graphics v16 har släppts Gå till FREE indicators-sidan för att ladda ner Den här indikatorn har varit Omskrivna flera gånger före utgåvan på grund av MetaQuotes-uppdateringar som orsakar visningsproblem, förhoppningsvis kommer framtida MT4-uppdateringar inte att påverka hur Dolly fungerar - håll fingrarna korsade 23 12 2014 Uppdatering Jag pratade för tidigt, de senaste MT4-byggnaderna har ändrat knappkodspositionen och har ändrat Dolly-skärmen som kräver en omskrivning av knappkoden Jag ska vänta på nästa MT4-uppdatering under det nya året innan jag lägger upp några Dolly-uppdateringar som jag verkligen börjar undrar om det här kommer att bli som det är med konstant kod omskrivning efter varje få MT4-uppdateringar, påminner mig om någonting Åh, det är rätt MT5 02 03 2015 Om byggnad 777 visar sig vara densamma som att bygga 765 för knappobjektkod så jag kommer att uppdatera Dolly Graphics v16 och skicka den till den här webbplatsen under de närmaste veckorna 02 03 2015 Dolly Graphics v17 precis släppt, det här är i grunden identiskt med Dolly Graphics v16 eftersom endast knappobjektets positionskod har uppdaterats för att tillåta den olika knappen Positionskod MetaQuotes har introducerat i de senaste MT4-byggnaderna 01 03 2016 Dolly Graphics v18 Den här versionen ser exakt ut som Dolly Graphics v16 och v17 men knappkoden har uppdaterats för att göra Dolly effektivare och har sammanställts på den senaste MT4 build 950 09 06 2016 Dolly Graphics v18 VIKTIG UPPDATERING I början av juni 2016 har den senaste uppdateringen av MT4-plattformen uppdaterad 970 971 orsakat den tidigare Dolly Graphics v18-knappens etikettkod för att misslyckas med en ny uppdaterad version av Dock y Graphics v18 har publicerats MACD Candles nmc ljuskod har också uppdaterats 27 09 2016 Dolly Graphics v18 GRAPHIS UPPDATERING Dolly Graphics v18 har haft en uppdatering till Displayen för att åtgärda ett potentiellt problem när mäklare har ett stort suffix i slutet av deras valuta Par till exempel - EURUSDmicro - den här nya uppdateringen tar bort suffixet för att visa Valutapar Display som - EURUSD - och håller visningsavståndet rätt 02 01 2017 Dolly Graphics v18 GRAPHIC UPDATE Dolly Graphics v18 har haft några mindre uppdateringar av koden på grund av senaste MT4 bygga 1031 och ta bort indikatorknappen till displayen MACD Candles nmc har uppdaterats för att åtgärda en färgaligmentproblem när MT4 uppdaterades till de senaste byggnaderna Kod och programmering CJA kommer inte generellt att koda Trading Expert Advisors för kunder som antingen handelssystemet konverterar inte till ett EA mycket bra eller klienten vet inte riktigt vad som krävs och väldigt få expertrådgivare kan producera de förväntade resultaten. Det är ingen vinst situation för båda parter CJA kommer dock att koda Expert Advisors och Scripts som används som Management Trading Tools Vad krävs för att CJA ska programmera en indikator 1 Se till att din idé inte bara är en ostödd tanke som är något du trodde du kanske skulle vilja, Tiden är pengar så kom ihåg ju fler gånger du ändrar villkoren eller parametrarna desto mer pengar kommer det att kosta 2 Det nästa du behöver vara mycket tydlig om är exakt vad du behöver i vägen för ingångsvillkor och varningar osv. Ge all information du tror Kommer att bidra till att förtydliga beskrivningen av vad du vill ha kodad, skicka skärmbilder om möjligt 3 När du kontaktar CJA via e-post för att överväga programmeringen av indikatorn som ska byggas - LÄS ALT E-postmeddelandena noggrant - detta kan undvika så många problem med kunderna att komma överens till vissa villkor då indikatorn är klar är det inte vad kunden önskade men det är vad de bad om 4 CJA har en uppsättning laddning som kan diskuteras när t Han klienten kontaktar, generellt programmeringen uträknas av en ESTIMATE och en timpris som ger en sannolikt slutkostnad men detta kan bara uppnås om kunden är mycket mycket säker på deras krav, eventuella problem som uppstår genom ett kodfel är inte laddad till kunden är eventuell finjustering eller justering efter slutförandet av basindikatorn laddad ut med en timpris 5 Om indikatorn är helt klientens unika och ursprungliga idé, levereras den färdiga indikatorn vanligtvis i mq4-form, om indikatorn är en anpassad version av en CJA-indikator, då levereras endast ex4-filen Varje programmeringsjobb betraktas på egen hand när det gäller utsläpp av källkoden och detta bör diskuteras innan programmeringen börjar. Disclaimer Om du handlar med mina EAs eller Indikatorer eller ta mitt råd, inklusive men inte begränsat till att välja en EA eller Indikator, gör du så efter eget gottfinnande Forex är ett riskabelt företag Du kan förlora en betydande mängd pengar genom att riskera direkt handel CJA kommer inte att hållas ansvarig för dina förluster eller problem av något slag om EA eller Indikator är direkt eller indirekt ansvarig för eventuella förluster. Copyright 2008 All Rights Reserved CJA Trading Tools.

No comments:

Post a Comment